reklama

"Zasluzeny trest"

Tak ako niekto dostane kolace bez prace, pochvalu bez zasluhy,jednotku bez snahy ...... Tak som ja dostala trest bez viny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V pondelok ráno som sa zubudila s pocitom,ze opat do skoly......pondelky,ktore su mi aj tak dost nesympaticke su mi este viac protivne ked mame nultu hodinu triednicku hodinu....Nulta hodina,co znamena stavat o hodinu skor ako zvycajne a aspon na poli otvorenymi ocami ist do skoly.Triednicka hodina,ktora so skolou viac menej nema nic spolocne.(teda neviem o tom,ze by som chodila na cirkevnu skolu)Spociva v tom ze nam profesorka precita nejaky nabozensky clanok,alebo nas prehovara na nejaky nabozensky tabor...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento pondelok,kedze nam nebola ohlasena ziadna triednicka som si nastavila budik ako zvycajne,len o par minut skor,kedze som viedla brata do skolky a chcela som aby sme sa pokojne mohli spolu naranajkovat...No este som len robila bratovi kakavko zvoni mi mobil....najprv ze nejdem ho ani zdvihnut,ze kto by teraz potreboval nieco naliehave.No po dlhsom vyzvanani mi nedalo a nakonie som isla zdvihnut.Z druhej strany sa ozvala moja spoluziacka a poprosila ma aby som povedala triednej ze im meskaju busy ze pridu neskor na triednicku.....a v tom sok!!Triednicka??Ved mi dnes nemame triednicku...Nikto nic take nehovoril.No spoluziacka ma presvedcila o tom ze im to povedala na konverzaciach anglictiny,na ktore nechodia vsetci ziaci,lebo sme mali na vyber aj ine predmety....zostala som stat ako obarena.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nic ine mi nezostavalo ako rychlo obliect brata a ist spolu do skolky....no aj tak som do skoly prisla ked uz bol triednickej koniec.V pondelok sa nasa absencia vobec nerisila...

No a dnes nam bolo povedane,ze cez velku prestavku sa mame dostavit za triednou do zborovne.Take nas tam slo asi 10....Pani profesorka nas potesila!Dala nam osobne tresty. Sukromnu tridnicku hodinu nabuduci tyzden a napisat jednu A4 o tom kedy budem stastny /a.Tak ma to nahnevalo,ze som nevydrzala a dovolila som oponovat pani profesorke,ze ako sme sa mali dostavit na triednicku o ktorej sme nevedeli....Jej reakcia ma dost zaskocila,ked mi povedala,ze to bolo logicke,ze kazdy druhy tyzden mame triednicku hodinu.Co ma dost zaskocila,lebo neviem ci pani profesorka nevie ratat alebo jej den trva ako nase dva dni,lebo cely september sme nemali ani jednu tridnicku.Nic ine mi nezostavalo ako prijat trest,lebo by som nechcela riskovat dalsi ako napr. ist na spoved,ked je taka pobozna.No rozlucila som so slovami ze si neprajem aby bol moj sloh niekde uverejneni ako to ona s oblubou robi.Ved predstavte si nastenku kde bude na A4 napis: KEDY BUDE GULDANOVA STASTNA?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No najviac ma na osobnom treste irituje,ze budem musiet klamat.Bo keby som mala povedat pravdu,ze kedy budem stastna,tak by k mojmu stastiu pomohlo aby moju triednu nieco osvetlilo pri najemensom.

Natália Guldanová

Natália Guldanová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou strednej školy a snažim sa ňou prechadzať s úsmevon,čo nie vždy sa mi darí:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu