reklama

Každý človek sa mýli

Proste je to tak...a my to tak ľahko určite nezmeníme.Ešte chvíľku potrvá,kým sa narodí niekto neomylný.No s takou príhodou ako mám ja, sa každý pochváliť nemôže. Že aj lekári sú omylní sa dočítate ďalej...:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Keď som bola malá bola som žive dieťa. Ustrážiť ma bolo veľmi ťažko. Takže neraz sa stalo,že som prišla domov s rozbitým kolenom a modriny,ktoré značkovali moje telo a hlavne nohy som rodičom nevedela vysvetliť.

Raz som sa začala sťažovať, že ma bolí noha. No rodičia a ani ja sme tomu až tak nevenovali pozornosť, bo stávalo sa dosť často, že ma niečo bolelo no za pár dní sa bolesť vždy stratila.No teraz tomu tak nebola. Noha ma stále pobolievala ale nezabránilo mi to v skákaní gumy (čo vtedy letelo), čo bolo moje hobby. Tak som na čas na svoju nohu pozabudla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz keď som išla do kostola a rodičia mi kývali z okna všimli si,že naozaj krívam.Tak potom ma na druhý deň zobrali k doktorovi, ktorý nás samozrejme poslal na rontgen.Ocino ešte predtým ako sme vošli so s nímkou do ordinácie, pozrel na snímku a skonštatoval, že je to zlomené. Moja nálada upadla, ale verila som, že tatino sa mýli veď predsa on nie je doktor.

Vošli sme do ordinácie a doktor skonštatoval, že tatino mal pravdu. Mala som zlomenú pravú nohu (iba kostičku). Bolo treba dať dlahu a keďže som mala nohavice,chcel ich rozstrihať. Nohavice sme na šťastie zachránili a sestrička začala pripravovať obväzy a sadru a všetko si to merala na ľavú nohu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a doktor začal potom sadrovať .Ja som už nevnímala, lebo som vedela že nohu budem mať 3 týždne v sadre a že nebudem môcť skákať cez gumu a nie to ešte chodiť na kúpalisko a to prázdniny iba začali.

Tatino ma vzal na ruky a odniesol do auta.Keď sme prišli domov,tak tatino poslal sestru aby mi priniesla papuču na zdravú nohu. Sestra priniesla,no akosi to nesedelo.Miska priniesla na zasadrovanú nohu.

Pozrel sa lepšie a začal sa smiať. Najprv som nerozumela prečo sa smeje no potom mi to bolo jasné.Doktor zasadroval zdravú nohu:)Hneď mi nálada stúpla. Dlahu sme dali dole a na druhý deň sme išli opäť do ordinácie.Doktor sa začal aj so sestričkou veľmi smiať:)A povedal každý je omylní. A že som ešte dobre dopadla,že už sa aj stalo že operovali zdravé koleno:)

Natália Guldanová

Natália Guldanová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou strednej školy a snažim sa ňou prechadzať s úsmevon,čo nie vždy sa mi darí:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu