reklama

Miška

Človek, ktorý mi bol 14 rokov ako priateľ, ktorého si nevyberáš, s ktorým som si nemala veľakrát čo povedať, ktorý bolúplne odlišný ako som bola ja. Jediné, čo nás celé tie roky spájalo bola naša podoba. Podoba, ktorá nás častokrát aj hnevala pretože sme to tak necítili, ale zároveň to bol asi jediný dôkaz, že sme sestry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu


No zrazu nastal zlom a všetko sa zmenilo. To čo nás tak veľmi odlučovalo nás začalo zrazu spájať. Bolo to ako mávnutim čarovným prútikom. No kedy presne ten okamih nastal neviem povedať.

Deň čo deň sme si boli zrazu bližšie a bližšie. Náš sestersky vzťah sa začal napĺnať a uberať správnym smerom. Prekecané celé noci, spoločná škola, prázdniny, nezabudnutelná dovolenka, spoločné brigády, diskotéky a výlety náš vzťah veľmi upevnili a stali sme sa nerozlučiteľnou dvojkou. Neboli sme už len sestry, ale aj veľmi dobré priateľky. Vytvorilo sa medzi nami silné puto...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Puto, ktore sa asi o chvíľu opäť roztrhne lebo nevydrži tú dialku ktorá bude medzi nami. Miška je tiež ako ja štdentka na gympli. Je maturantkou. A ja som si až teraz začala uvedomovať hlbší zmysel, čo to vlastne znamená. Dnes Lukáš sestrin spolužiak robil skúšky na výšku. Už čo chvíľu to čaká aj na sestru. No namiesto toho aby som sa tešila spolu so sestrou, že uz je tu ten čas na ktorý tak dlho čakala, by som bola šťastnejšia keby sa čas zastavil alebo aspoň plynul pomalšie. Viem, čo ma čaka ale neviem, alebo radšej si to nechcem predstaviť.

To na čo som si za tie 2 roky zvykla, sa zrazu rozplynie. Izba bude zrazu prázdna. Sestru budem hľadať po byte no viem, že ju nenájdem, nebudem počuť jej smiech a ani jej neznesiteľný spev, ktorý mi teraz tak veľmi vadí. No jedno viem, že zrazu mi to bude veľmi chýbať a zvyknúť si bude tažké, ale predsa nechcem byť sebec a stáť sestre v ceste, ktorú si vysnívala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcela som len jedno, týmto jej dať vedieť, že mi bude veľmi chýbať. No ešte ten čas nenastal a preto ten čo nám ešte zostal si treba vychutnať plnými dúškami. No tebe Miška a tvojim priateľom prajem aby ste sa na tú svoju vysnívanú výšku dostali.

Natália Guldanová

Natália Guldanová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou strednej školy a snažim sa ňou prechadzať s úsmevon,čo nie vždy sa mi darí:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu